[tex-live] TeXLive7

RNDr. Ladislav Ševčovič ladislav.sevcovic@tuke.sk
Tue, 8 Oct 2002 13:19:54 +0200

Dobry den,
vcera som si vyskusal poslednu testovaciu verziu a narazil som na jednu
neprijemnost pri instalacii. Totiz mam uz instalovanu verziu TeXLive5 a nova
veria mi navrhne instalaciu do toto adresara (cize TeXLive5), ktoru mam na
disku D:. Ked zmenim cestu napriklad na C:\TeXLive7, istalator ohlasi chybu
a instalacia sa prerusi. Problem sa mi opakoval pod operacnym systemom Windows98
na dvoch rozdielnych platformach pocitacov (Intel 133MHz, Duron 750 MHz), ktore pouzivam.
S pozdravom
RNDr. Ladislav Ševčovič
Ladislav.Sevcovic@tuke.sk

---
Odchádzajúca správa neobsahuje vírusy.
Skontrolované antivírusovým systémom AVG (http://www.grisoft.cz).
Verzia: 6.0.393 / Vírusová databáza: 223 - dátum vydania: 30.9.2002

--- StripMime Report -- processed MIME parts ---
multipart/alternative
  text/html
---