[XeTeX] Lao typesetting in XeTeX

Brian Wilson bountonw at gmail.com
Fri Apr 2 08:11:45 CEST 2010

Thank you to the several that have commented and offered suggestions. Below
is a sample of unedited text that I am playing with.

\documentclass{minimal}

\usepackage{fontspec}

\setmainfont[Script=Lao]{Saysettha MX}
\begin{document}
1. ພະຜູ້ເປັນເຈົ້າເປັນຜູ້ລຽງຂ້າພະອົງຂ້າພະອົງມີທຸກສິ່ງທີ່ຕ້ອງການ. 2.
ພະອົງໃຫ້ພັກເຊົາຢູ່ໃນທົ່ງຫຍ້າອັນຂຽວສົດເເລະນໍາໄປຍັງບໍ່ນໍ້າອັນສົດໃສເເລະມິດງຽບ.
3. ພະອົງໃຫ້ຂ້າພະອົງມີເເຮງຂື້ນໃໝ່ທັງນໍາສູ່ທາງອັນຖືກຕ້ອງຕາມທີ່ໄດ້ສັນຍາ.4.
ເຖິງວ່າຜ່ານຮ່ອມອັນມືດໜາພະຜູ້ເປັນເຈົ້າຂ້າ
ຂ້າພະອົງກໍຈະບໍ່ຢ້ານກົວເພາະພະອົງຢູ່ດ້ວຍ.
ໄມ້ຄ້ອນເເລະໄມ້ເທົ້າຂອງພະອົງກໍປົກປ້ອງຮັກສາຂ້າພະອົງໃຫ້ພົ້ນ. 5.
ພະອົງຈັດງານລ້ຽງໃຫຍ່ສໍາລັບຂ້າພະອົງບ່ອນທີ່ສັດຕູທັງໝົດເຫັນຂ້າພະອົງໄດ້;
ພະອົງຕ້ອນຮັບຂ້າພະອົງດັ່ງເເຂກຜູ້ສໍາຄັນເເລະຈອກຂ້າພະອົງກໍລົ້ນໄຫລຢູ່. 6.
ພະຄຸນຄວາມດີກັບຄວາມຮັກອັນຍິ່ງໃຫຍ່ຈະປະດັບຂ້າພະອົງໄວ້ສືບໄປເເທ້ເເຫລ້ວ!
ພະວິຫານກໍຈະເປັນເຮືອນຂອງຂ້າພະອົງຈະຢູ່ທີ່ນັ້ນຕາບເທົ່າສີ້ນຊີວີ.
\end{document}

I am working on a mac at the moment (but will use linux when I get back to
the office next week).
After typing
pdflatex filename.tex
I receive the following information followed by an error message

This is pdfTeX, Version 3.1415926-1.40.10 (TeX Live 2009)
entering extended mode
(./laotexmac.tex
LaTeX2e <2009/09/24>
Babel <v3.8l> and hyphenation patterns for english, usenglishmax, dumylang,
noh
yphenation, german-x-2009-06-19, ngerman-x-2009-06-19, ancientgreek, ibycus,
ar
abic, basque, bulgarian, catalan, pinyin, coptic, croatian, czech, danish,
dutc
h, esperanto, estonian, farsi, finnish, french, galician, german, ngerman,
mono
greek, greek, hungarian, icelandic, indonesian, interlingua, irish, italian,
ku
rmanji, latin, latvian, lithuanian, mongolian, mongolian2a, bokmal, nynorsk,
po
lish, portuguese, romanian, russian, sanskrit, serbian, slovak, slovenian,
span
ish, swedish, turkish, ukenglish, ukrainian, uppersorbian, welsh, loaded.
(/usr/local/texlive/2009/texmf-dist/tex/latex/base/minimal.cls
Document Class: minimal 2001/05/25 Standard LaTeX minimal class
) (/usr/local/texlive/2009/texmf-dist/tex/xelatex/fontspec/fontspec.sty
(/usr/local/texlive/2009/texmf-dist/tex/generic/ifxetex/ifxetex.sty)
!
* XeTeX is required to compile this document.
* Sorry!
********************************************.
\RequireXeTeX ...********************************}
\endgroup \fi
l.18 \RequireXeTeX

I tried adding \RequireXeTeX and got the following error

! Undefined control sequence.
<recently read> \RequireXeTeX

l.2 \RequireXeTeX

Thank you,