[tex-live] Ad: windvi 0.67 bug report

navara at cmp.felk.cvut.cz navara at cmp.felk.cvut.cz
Mon Nov 8 12:49:24 CET 2004

	Vazeni kolegove!
Na muj predchozi bug report odpovedel F. Popineau v tom smyslu, ze

- vetsiny problemu si neni vedom a nikdo mu je nehlasil (asi mi ani neveri, ze to je
bezne; ja je mam uz na tretim pocitaci),
- davno ho to nezajima, protoze pouziva PDF,
- jako alternativu doporucuje MikTeX.

Na takovy nazor mu nelze brat narok.
V tom pripade vsak jeste vic prekvapuje, ze CSTUG s TeXem distribuuje prohlizec, o
jehoz chabou funkcnost se nikdo nezajima a zajimat nebude.
Patrne sdilite nazor, ze DVI je zastaraly format nehodny zajmu  (ja se s tim
neztotoznuji; prinejmensim potrebuji neco, cim bych si prohlizel DVI od svych kolegu,
kteri se s tim teprv naucili pracovat; nehodlam zahodit nasbiranou knihovnu clanku).
Asi v tomto usili zustanu osamocen a i ja budu muset zahlcovat disky formaty, ktere
znovu a znovu ukladaji ty same fonty.

Prece bych vsak povazoval za solidni upozornit toho, kdo si instaluje TeX-live, ze
format DVI neni nadale podporovan a ze vam k tomu zrejme nema ani posilat
pripominky.
	Zdravi vas
		Mirko Navara
--